۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۷۷۱۳
آقای تاج لطفا خودتان را به اردوی تیم ملی برسانید چون شرایطی که ما دیدیم طبیعی نیست.
کد خبر: ۸۳۰۶

نیمکت تیم ملی را خلوت کنید| فیض آبادی

 

 پایگاه خبری تحلیلی خطوط :

تیم ملی دوباره برگشت به دورانی که با هر حمله حریف دست و دلمان را می لرزاند . دورانی که بازیکنان گیج و سرگردان درون زمین هرکدام برای خود سازی کوک می کند.آنهم نه مقابل تیم های بزرگ بلکه مقابل تیم هنگ کنگ ! عراق هم ژاپن را برد ولی هردو تیم چنان بازی می‌کردند انگار فینال آسیا بود . تیمی که امشب کادر فنی شلوغ و پر تعداد ایران روانه میدان کرد مثل همان کاغذ هایی بود که دست رحمان رضایی بود و هنگام تعویض امید ابراهیم‌ی مربی ما نمی‌دانست کدام صفحه را برای امید ابراهیمی توضیح دهد !

مثلا کادر فنی دارد علمی و با نقشه دقیق کار می کند ! نکند اشتباهی نقشه بازی یک‌چهارم یا بازی با امارات دست مسئول آنالیز تیم ملی پیاده شده بود چون واقعا بازیکنان ما سراسیمه و دستپاچه و عصبانی بودند. آیا در اردوی تیم ملی اتفاقی و اختلافی رخ داده ؟ پس چرا طارمی وقت تعویض سمت قلعه نویی نرفت و با اکراه به مربی خارجی تیم دست داد. هرچه هست این تیمی که مقابل هنگ کنگ بازی کرد خیلی نا امیدمان کرد .وقتی ترکیب ناهمگون باشد بیرانوند و سامان قدوس و جهانبخش هم مرتکب اشتباهات عجیب و غریب می شوند. از سردار آزمون چرا خبری نبود ؟! چرا طارمی آنقدر بی انگیزه بازی می کرد ؟رامین رضاییان از هرجای زمین که توپ می رسید سانتر می کرد و اغلب بی هدف . روزبه چشمی چرا پاس به حریف می داد. واقعا آقای قلعه نویی فکر نمی کنید آنهمه خدم و حشم روی نیمکت تمرکز خودت و تیم ملی را بهم می ریزد ؟ هر کدام از مربیان هنگام تعویض ها مامور صحبت با یکی از بازیکنان بودند و آیا این طبیعی است ؟ کدام نیمکت اینقدر شلوغ هست آقای قلعه نویی .چندنفرشان را بفرستید روی سکوها تا بازبکنان دچار سردرگمی نشوند و رحمان رضایی صفحات دفترچه خود را گم نکند . این شرایطی که ما دیدیم طبیعی نبود. اگر بخواهیم با این اوضاع و احوال به مصاف امارات برویم روز سختی پیش رو داریم همانطور که مقابل هنگ کنگ خیلی خوش شانس بودیم اما مهاجمان امارات مثل هنگ کنگ نیستند آقای قلعه نویی .

آقای تاج لطفا خودتان را به اردوی تیم ملی برسانید چون شرایطی که ما دیدیم طبیعی نیست. بازیکنان بزرگ ما مثل بیرانوند و جهانبخش و قدوس طبیعی نبودند و عصبانیت در سیمای آنها و در ساق پای آنها به وضوح دیده می شد. یک گل زدیم و دو سه گل نخوردیم آنهم مقابل هنگ کنگ ...کمی نیمکت تیم ملی را خلوت کنید لطفا...حتی اگر قلعه نویی نمی خواهد دستوری اینکار انجام شود چون تیم ملی است نه تیم باشگاهی.

سیدرضا فیض آبادی

برچسب ها: تیم ملی فوتبال تاج قلعه نویی
ارسال نظر
آخرین اخبار